this is halloween everybody make a scene or a scream

har ni tänkt på att om man tar bort s:et från scream så blir det cream :o hihi en onödig detalj i mitt onödiga liv.
igår gjorde jag en typical elsa sida vill ni se de få bilder jag har gjort? 
 
jahehe.
idag ska jag träffa Amanda finaste amanda som ristade in mitt namn i ett äpple :') <3
och förmodligen också hinna träffa spacesparkles!!
imorgon är det halloween jag och maja ska klä ut oss och spela på gatan det ska bli fint!
och jag hoppas fortfarande att jag aldrig kommer bli magsjuk av något slag!
på torsdag ska jag fika med min gudmor ninis och beatis och katterna! ska nog få hennes låga Dr.Martens!
jamen på fredag ska jag äntligen träffa sasha och needa som jag inte gjort på evigheter.
och på lördag ska jag träffa laima och olivia ska bli fint har aldrig träffat laima vet bara vem hon är och så.
På söndag ska jag träna träna träna och kanske träffa någon.
Jag ska äta massa godis den här veckan gud så smaskigt! :'o
 
sådär ja.
livet fortsätter bre.
men jag är ett olyckligt litet mumintroll och sånt :c
jag har kikat med några människor och på mugglis har jag skickat ugglepost till puffsurrare lite sådär hon får typ veta lite om mitt liv och jag lite om hennes.
är fortfarande olyckligt kär. 
hejdå nu ska jag äta frukost och kolla mugglis och göra mig iordning igår köpte jag ett par fina skor.
har föresten skickat ett argt brev till NEJ TACK! till islam
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Olivia

ÅHH! Tack detsamma <3<3<33<3<3

2012-10-30 @ 12:12:27
URL: http://peulunettes.blogg.se
Postat av: Raghd ^^

Du är sä gullig Moa <33

Svar: hihi pyss <33
Todd

2012-10-30 @ 19:56:36
Postat av: LAIMS

hoho så fint att få träffa dig. men jag lovar jag är faktiskt supersnäll! c:

2012-10-30 @ 23:12:55
URL: http://negativt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0