dagar när huvudet bara tänker på kärlek

kärlek är för fint. vill inte bli nån liten smörig kärleks bloggare som typ justin bäver okej han kanske inte har en blogg haters GÖÖNNAAA hate. jaajajjaajaj jag har halvt kollat/lyssnat på magical mystery tour och kikat med människor. imorgon ska jag träffa olivia och astrid på dagen vet inte vad vi ska göra :3 och sen ska jag repa ska skriva låtar nu och bada med ljus och så fast jag har "problem" hmmmmmmmm nä vi skiter i badet .c
jag hatar att vara tjej jag vill vara kille nä det vill jag inte fast när jag var hemma hos astrid märkte jag att jag var väldigt "otjejig" hata ordet. nämen så som äckelpottar tycker att tjejer ska vara. jag är väl bara mej själv kan inte dansa eller vara sexig kan bara vara något fint tror jag och något äckligt fult dumt något alla hatar.

tjo len

Kommentarer
Postat av: josefin

Du är fin som du är moa <3

Svar: <33333
Todd

2012-10-20 @ 21:13:19
Postat av: Amanda

Ingen annan kan bestämma vad som är rätt, du är perfekt precis som du är, låt ingen få dig att känna dig som något annat än just det, perfekt. Du är jättefin och jättesnäll och allt kommer bli jätte bra ska du se. Våga vara dig själv för du är bäst! Massa kramar

2012-10-22 @ 20:03:06
Postat av: moa

Amanda tack jag ska försöka <3 kram till dig med <33

2012-10-22 @ 20:44:41
URL: http://bloodi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0