Valborg & 1 maj Brasa & Demostration SkrattDumt & Inga Nazister på våra gator!

Tjo fräs fanzzz Bad updateeeeeeeeee jaowwwwwwwwww
nä men jodå ni ska få en hop med skojsiga bilder från Valborg & 1 maj fast hehe jag tog inga bilder på Valborg och inte heller på 1 maj Needa(mylittlecat.webblogg.se) tog Valborgs bilderna och sen idag tog jag bara lite random bilder på en liten Vänsterpartists flagga :3
Jag var på demostration med Maja, Anna G, Sasha och Anna G's kompis Vira :333 det var najs^^
Synd bara att jag hade så bråttom sen :'c Men jag har doppat fötterna i vattnet fettat mig i tårta m.m



fuck farmor har ej skickat bilderna jaja
p.s STOPPA BORGARNA I PAPPERSKORGARNA
tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0