Tomorrow it's my birthday tomorrow tomorrow

Tjo fräs fanzz

Imorgon fyller jag år woopwoop! :D
Hm.... Känns rätt spännande hoppas jag :'3
Igår var jag ju på Love Antell med familjen, Maja + hennes Pappa och Kasper och hans pappa :))
Det var så jävla najs och Love skrev autograf på min sko och åh allting var så bra och han typ halvt kramade mig och jag dog i några sekunder och hörde knappt vad han sa och jävlar vad najs det var!
Idag praoade jag och sasha på café string hoho det var väl rätt kul men fan vad dåligt hygeniskt det är där alltså synd för det är ett mysigt café! Och för sisådär nån timme sen slutade jag teatern med ett bra uppspel min föreställning ju hoho eller iaf min grund på pjäsen ;) Det var awesome oxå!
Imorgon ska jag äta Sushi med la famille^^ Och sen vette fan har ju franska prov på fredag och efter det ska jag vara med Kasper hoppas vi ska till café 44 det ska vi för fan annars drar jag honom till 44:an!
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/5b/Kaf%C3%A944.JPG/250px-Kaf%C3%A944.JPG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0