Tantolunden badglad


mmm............ picnick!!!!!!!

leesk

moi
Your image is loading...
Höhö hade feberfrossa igårnatt det var obehagligt jeffla spruta men idag ska jag ha släktgrejskalas woopis

Igår fick jag:
Cupcake bok med asfina coola recept + En superdupercool låda med cupcakes grejer som glasyr i olika färger och fina cupcakes formar och strössel i olika sorter det fick jag av Maja<3

En ascool minitavla som Needa har gjort hon har gjort ett porträtt av mig med håkan h och love a bakom mig med bara prickar fekke coolt! (visar sen) och något mer är så glömsk så jag bah glömt men detta fick jag av Needa<3

Asfekkecool sidenjacka av sasha fan dig :'3 <3

Monki presentkort av Samanda som försvann men det var synd :'C <3

Jaaaaaaaaaaaaaaa åhå älskar att fylla år det är fleskigt trevligt och idag ska man träffa lite släktischar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0