enlitenlitenlitenkanelkaka

Tjo fräs fanzz
en lista lista lista:

10 saker jag tycker om

Retro

Musik

Söder

Caféen

Badges

Sura&Salta godisar

Havet

Färg

Kanel&Vanilj&Kardemumma bullar

Gitarren

Tumblr_m306cvcdeo1rnk671o1_500_large

9 saker jag tycker mindre om

Spyor(allt som har med det att göra)

Missförstånd

Krig

Illamående

Mord

Rån

Pedofiler

Super rika folk som ej vill betala skatt jävla överklasslatmaskar

Mobbning

Tumblr_m358fqqgze1qcxukbo1_500_large
8 bloggar jag läser
jagharswag.blogg.se
hejhejdo.devote.se
hanapee.com
larssondenise.blogg.se
deniseomikas.blogg.se
mylittlecat.webblogg.se
feliciakransen.blogg.se
saffran.blogg.se
massa andra
Tumblr_ly46dowpps1r7itipo1_500_large

7 saker jag vill göra i framtiden
Ha en lägenhet på Söder som är omöjligt
Bli skådis
Bli relativt rik så jag kan hjälpa alla fattiga + ge pengar till min familj och vänner och jajajajajaja
Gå på loppisar så ofta jag kan
Skaffa en katt
Bli tillsammans med någon
Gå på mysiga caféen
3481047274_73f277f0fc_large

6 snygga personer
Audrey Tatou
Aaron Johnson
Emma Watson
Love Antell
Manu Chao som ung
Johnny Depp
600full-manu-chao_large
5 saker jag är rädd för
Spyor
Något ont som skulle hända med familjen
Mördare/Pedofiler
Masker
Havet
Il_570xn.321303924_large

4 ord som beskriver mig
Glad(blivit deppigare med åren med detta ska fan ändras på jag är ingen deppobert)
Envis
Nyfiken
Hyper
Tumblr_l4ui9bkyhm1qz9wqwo1_500_large_large

3 saker som jag ser fram emot
Att bli stor tror jag
Sommaren
Min födelsedag
Tumblr_ku5ucoymaf1qarp6qo1_500_large

2 böcker jag tycker om
Harry Potter serien av Joanne Kathleen Rowling
Just Kids av Patti Smith
Tumblr_lzx9tikhs21r34jwio1_500_large

1 bra låt
Me Gustas Tu
600full-me-gustas-tu-cover_large

P.s LoveFool gjordes av Peter och Nina inte av Justin Bieber!

Kommentarer
Postat av: Frida

DU är fett cool.

2012-05-09 @ 08:49:01
URL: http://fridalre.blogg.se/
Postat av: hanna

jaha vad kul!!

2012-05-09 @ 19:09:54
URL: http://saffran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0