Tisdagar är soft soft soft för jag är uppe i himlen o flyger jag är en swaggris

Tjo fräs fanzz

Idag hade jag Elevens Val och det var soft, fast jag flummade mest inget jobb(JOBB).
Sen när vi hade slutat gick jag, Julia och Kasper en bit och typ ja vad fan gjorde vi ?.? x3
FLummade jag blev plötsligt en gammal kutryggigdam i sällskap med dem.
Nu låter jag som en.
Det var kul att de typ passade ihop eller något eftersom jag är venvän med båda!
jahopp skolkade tyvärr från en lektion i en kvart absolut inte med flit fyrorna drog med mig nä skojja bara jag var mållös eller något hoppas inte ma or pa kommer på mig! :X
http://cls.cdn-hotels.com/hotels/2000000/1590000/1584500/1584484/1584484_33_b.jpg
Åh fy fan vad  härlig bild morr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0