klättervägg älta festivalen pinspinspinZZzzzzz undanflykter och självanklagan

Tjo fräs fanzzz

Idag har jag klättrat på klätterväg kände lite press på mig att komma högst upp eftersom jag var typ den enda tjejen men tyvärr började jag darra och klättrade långsamt ner igen.
Your image is loading...
rödtott WEASLEYYYYYYYYYYY
Vi var på Älta festivalen och jag gjorde pins ett moderatmärke................................
................................................
..................................
HAAHAAAAAAAA nu blev ni rädda va!?????
nej men ett moderatmärke med ett rött fint sträck över sig!

Och så gjorde jag en finfin pin med dödsrelikmärket ofc ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0