Loppis is Poppis

Tjo fräs fanzz!!
 
Idag var jag, Eddy och Sandra på Loppis i Hornstull!
Riktigt fränt alltså vi hittade asnajsiga grejer!!
Sandra hittade:
Skor
Skärp
Eddy hittade:
Pyjamas
Gosedjur(GRATIS!)
Tights
Jag hittade:
Halsbandet på bilden(föresten tröjan har jag fått från en loppis oxå) 10 kr
Klänning 40 kr
Kjol 25 kr :3 halva priset på allt såden här kostade egentligen 50 kr :D
Topptröja 30 kr den är finare i verkligeheten magtröjish även om jag inte gillar det så har jag på mig det ibland för att visa upp min baby höhö nej men min lilla bäbis magish
 
Kramis Kramis
En bild på min älskade Eddy(lillebror), åh jag älskar dig och pappa och sandra men blir bara så irriterad på att jag alltid måste vara ett gott föredöme för Eddy och jag hatar det jag blir irriterad och inget gott föredöme dårå eftersom jag är skitlack på allt och alla så fuck föredöme klart som fan att jag inte lär hoonom skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0