länge sen va va vaaaaaaa

Your image is loading...
Tjo fräs fanzzz!
 
saker som har hänt:
yasuragi yoga tjej har man blivit AOMMMMM.....Nä bah skojja
fått ett sailor skärp snyggtsominihelvetemenlitestortbajs
blivit datanörd/telefonnörd
dött....
skrikit JAAAAAA tusen gånger med mycket irriterad röst!
gjort massa videossss
 
om nom nom nom
PIKACHU
blekfis åhå vill bli sooo brun men nehe no pigment lixsom jaja SKÄRP MIG!
nähä och jag tål typ inte solen är en vampyr livet leker woopwoop! äh
baddräkt OHOH har det nästan aldrig men det är najs man känner sig mer fri som en fågel bahwssszzz
 
my breakfastT
om nomnomnom
köpte söta sushi sudd om nom nom nom börjat säga det rätt ofta: NOM NOM NOM :3
Värzta SUmO proO
SEr ut som värszta swedish tant med kyckling ben
 
Nä hejdå alla människor nu ska jag checkaaaaa fejsböök och sen sticka hål på min blåsa som man fått efter allt gitarrspelande på ackosticaaaaa(stavningshelveeete) stålsträngade gitarren.
 
Bajbaj from tha Japan broder 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0