är det bra med dig idag?

Tjo fräs fanzz!!

Mår konstigt hela tiden nu. Ska fan skita i besvären under denna vecka och bara ligga i en stuga och skriva poesi och låttexter
gå långa ensamma promenader leka med eddy läsa bamse hela dagarna tänka på henne.
cykla om det går läsa om patti smith.
tänka om jag har förlorat en kompis eller inte kanske två.
tänka på vad som är bra och dåligt med mig och varför folk lämnar mig eller att jag lämnar dem.
nä föresten jag lämnar ondskefulla tankar hemma sådetså.
nu ska jag till årsta ska åka tuben som går 25 över.
okej okej lyssna på bra musik som jag blir glad och fettpepp av.
äsch ingen läser ändå bloggen så nu avslutar jag detta inlägg med en bild:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0