depp(obert)

åhå hatar deppobert
just nu typ gråter jag hela tiden xC
det är för att jag hatar fullständigt hatar att ligga efter i skolarbetet får ångest och stress av det!
sen vill jag typ ta mina pengar och gå och köpa fina saker på beyond retro och punkt shop, för jag känner mig så ful och tråkig hatar den här tröjan spy på den seriöst:
och så vill jag göra något stort och speciellt med mitt hår och min stil vill liksom vara katastrofal helt crazy najs stil och att alla bara: ::OOOOOOOOOOOOOO
asså jag hatar egentligen det här med uppmärksamhet men jag vet inte känner liksom att det är vill inget jävla fel att man vill ha en stil som är helt out of town så att folk blir förvånade eller?
nu ska jag fan ta och köpa en kappa på nätet och lite nya sådana sy på kläder märken och någon härlig sak ja :3
nu blev jag glad ......... :D haha löllipöp
skåda denna deppobert
ja men jag hatar oxå att deppa ahahahha fuck öff
nu vill jag repa med mina band va fan nöff och bli känd och ligga i en bubbelpool(OBS gigantisk) med mina bandmedlemmar och äta frukt haha snusko???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0