Café ala String

tjo fräs
var på café string(alla möbbar mig pågrund av ordet :'c aja det är det besta kaffét som man sa för i tiden type:3)
med sasha o needa^^
as najs vi skratta lite typ snacka skit åt babblade fnissade fniss fniss hoho
sen gick vi till Stockholms stadsmission o kolla kläder hitta inget intressant ett par snyggo brallor i sasha stil hitta vi:3
kände mig fett soft idag härligt trevlit' trevlit' tjoshoooo
omgomgomg kolla cüül öga, föresten var på öppet hus på eriksdalskolan ska kanske börja där kändes en blandning av pinsamhet, blyghet och härlighet och typ villbörjahärnufastidennatjejsklassförhonärcooool LÖL
x3
aja
chuttta fleeeng broderdanielstjärnan wihoiii fast jag satte dit den innan jag började lyssna på dem konstigt kanske en viss insperation från folk eller O_o
uppdätteee: skriver en låt kämpar kom igen alltså du kan ju det här!
hejdå fanzzz
p.s tjat tjat tjat men kommentera trevliga små gulliga brev då blir jag glad... ehhhhh wtf haha!? jaja hej hopp gummisnopp äsch jeg ske vare lite generöse oche gere ere ene bilde:
P.S VARNING JAG HAR ETT BIGGO GÄDDHÄNG BARA SÅ NI ÄR BEREDDA ERIKSDALARE OM JAG BÖRJAR DÄR TJO FLEENG :D

Kommentarer
Postat av: beata

ska du börja i eriksdal? 7:an? bild o form eller? (:

2012-01-30 @ 20:36:05
URL: http://beatasdiary.devote.se
Postat av: Molluuu

Taaack ^_^ min frienduu går på eriksdal <3

2012-01-31 @ 21:33:00
URL: http://fetow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0