bara för att alla "andra" gör det

KÄRLEK:
Är du kär just nu? hmf kanske det
Har du någon kille just nu? nepp
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? vet inte
Vem kramade du senast? sandra o pappa
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? nej thunx



SKOLA:
Har du bra betyg? oj ska jag säga det nänä det får min lille lärare säga till er
Har du fått göra ett omprov någongång? nej tack o lov hehe
Har du fått ett bra resultat på ett prov? ja typ ;3
Sköter du dej i skolan? typ liksom ba asså njaow jaow
Har du tuggat tuggummi under skoltid? hehe ooops xP
Haft mobilen på lektionstid? schaa
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i mobil? haha kanske

http://www.kernpc.org/images/school1.JPG

FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? mamma, pappa, bonuspappa, bonusmamma, bonus lillebror, bonus storasyster, bonus storebror
Bor du tillsammans med dina biologiska föräldrar? jupp men de är >< hihi separerade när jag var typeee 3 år
Trivs hemma? ofc
Har skrikit och slagit din mamma?
skrikit yes slagit nope
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? nejsen
Har du kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? nä tror nt det
Du älskar din familj oavsett vad som händer? JAOW



VÄNNER:
Du har vänner? mm
Du brukar vara med? Sasha, needa, anna, sams, majsish m.m
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? mm!
Är det okej att ha kill-kompisar? ja har ju kasper, elias o mattias så det är väl såklart okej!
Har du pussat någon av dina kompisar? mm tyvärr haah C:
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? nope



FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? nej
Putar med läpparna? hur då
Använder foundation på läpparna? blä
Super dig packad varje helg? mm visst -.-
Du har kysst en tjej? ja
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? nej tur puh!
Ditt hår är knallblont? nope brownie



DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? ...
När grät du senast? ...
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? ..
Du har slagit ner någon? nej
Har du någon gång velat döda någon? i mitt huve ja i verkligheten nej


Kommentarer
Postat av: Bambi

Sv: Jaha, då hänger jag med :D

Njae, kan inte direkt peka ut någon film som min favoritfilm, haha xD

2012-01-08 @ 20:18:38
URL: http://bambifuckface.blogg.se/
Postat av: Bambi

Sv: Jag gillar i princip all sorts musik. Jag är allätare, haha >:

Du själv? ^^

2012-01-08 @ 20:56:15
URL: http://bambifuckface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0