Wednesday is the day of longing

TJo fräs fanzzz

Riktigt ful google translate rubrik fy fan fy skäms :'C
Jaja iaf idag ska jag passa små barn,mina sysslingar ska bli kul och lite jobbigt hehe -.-'
har föresten kommit på en berättelse som jag bara måste skriva ner har jag bestämt!
Imorgon kommer....... *TRUMVIRVEL* NEEEEEEEEEEEEEDDDAAAAAAAAAAAAA och SAAAAAAAAAAAAASHHHHHAAA!
De ska sova här första gången faktiskt kommer bli fett trångt men najs i alla fall :33
Är så gladdddddd som en choklad hoho poesigurka x3
Har inte tagit några bilder idag, kl är ju bara 9.25 så :P
Var hos tandregleraren idag WOOP WOOP hehe nä xD
http://www.writerslobby.com/wp-content/uploads/2011/09/fantasy-world.jpeg
Det är något med mig och dessa otroliga fantasy bilder hmm måste sätta fingret på vad det är....

Have a najsbajs day matesssssssss byeeeeeeee
hoho man ba:
xoxo
GOSSIP GUUURL
nä fan usch jag skrev xoxo typ i min gamla blogg uak :X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0