och alla bara pratar är det sant och jag har hört om dig du kommer aldrig tillbaka hit igen

känner mig svullen ooooo najs :C imorrn är det alla hjerrtans fisar nooo dag menade jag hoho xP
har ätit jordnötssmörsmacka faktiskt 2 o 1 ost o sedan en sån här goding:
mumma asssååwwwwww
okej kolla detta tråk:
Dagens låt: The Clash - I fought the law hoho hade den i huvudet igår också :3
Dagens dusch: assooo wtf?? O-O tjaaaa imorse duschade jag
Dagens frisyr: platt, fult o tråkigt -.-'
Dagens smink: stjärna o leeäääppstift omgomgomg
Dagens händelse: längtat efter imorgon oooooo
Dagens planer: ÄTA nee plugga till provet :'C
Dagens vill ha: Pappas majssoppa nuuu ^^
Dagens saknad: Papi awwwwwwwwwwwwww nä men nina o beata kanske ^^:3
Dagens drog: Jordnötssmör <333333333
Dagens tråkigaste: Hmmmm lill-hjärnan
Dagens finaste: Inget. ahahahhaha
Dagens måste: Äta plugga
Dagens dricka: Vatten tråktönt
Dagens köp: Inget
Dagens mat: Frukost: macka o äpple Lunch: lax o ris o sallad Mellis: Mackaaaaaa o fin bulle Middag: don't know
Dagens sjuka: Huvudvärk
Dagens kärlek: hmf
Dagens mående: Tja trött, hata vinter, osäker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0