eyyyyyyyyyy whazzzz upp

tjo fräs fanz :D
har varit såhär idag:
- lycklig
- tankspridd
- smått deppig
- glad
- generad typ

Snart kommer farmor o då ska jag väl vara lite mera social hoho nivet gamlingar nej haha min farmor har för fan en Iphone :O hoho trevlit' trevlit'
Meningslöst inlägg!
Jag är hungrig o det finns köttbullar i kylen mums o danskeeeee rågeeeebrööö o rödbetssallad^^ glömde den rostade löken ojjjj :C
Imorgon bär det somsagt av till Café String det kommer bli tomt i sparbössan snart men jaja man behöver inte köpa det dyraste ;3

aw C': summerOoooo saknar dej kom till mej <3

Kommentarer
Postat av: sonia

Sv: hehe ja men vad bra you go girl typ haha x)) Ja hehe usch jaja jag får chilla lite :) kraaamz det blir nog bra för dig också!

2012-02-02 @ 17:02:41
URL: http://flodhest.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0