hej nu har jag 30 unika och jag känner mig stolt

Tjo fräs fanzz!!
 
Jag har 30 unika varje gång jag uppdaterar så varsågoda min godisar jag uppdatera :DDDDD okej klockan är 21.45 men i alla fall!!!!
Imorgon ska jag klippa mig såhär:
- lugg(vet jag har värzta virveln men fuck it)
- uppklippt därbak jätte mycket
- långt vid öronen så frisören slipper se röra höra mina elefant öron hon/han kommer dö.
Hatar mitt hår för att idag testade jag att:
- Sätta upp det i en liten tofs där bak = håret hänger utanför tofsen
- Back slick i en tofs = allt går sönder och håret hänger i flottstripor igen(har fan tvättat håret)
- Har en sjal över huvudet och min snelugg syns gör en bulle av sjalen där bak tillsammans med håret och sätter upp det i en tofs = TOFSEN GÅR SÖNDER
 
åhå hatar håret låter som värztatonåringstjejensombahskakuttasöndermejvärztabadhairdayassååminmössavartärden.
 
Idag så var jag med Needa i tanto jag köpte en sjögräsrulle med ris, majonäs, crapsticks, gurka sticks och avokado. mums! ingefära och soya oxå kostade 35 spänn vi satte oss vid vattnet och snackade köpte glass jag badade.
Har tyvärr inga bilder från idag :CCC 
bara instagram egobilder yaa want them??? oke:
jag ska ju klippa mig :3333 misslyckat försök att göra fejklugg blev krullknull
 
Bilder från igår jag stod längstfram vid staketet på iggy konserten men på sidan såg honom bra. blev tyvärr varm och kunde inte andas och illamående. så jag lämnade min braiga plats failat eftersom han kom väl ner och tog alla vid staketet i hand så jaa jag missade det. bajsfuck och åh vera fick gå upp på scenen och dansa med iggy :'C avis men hon var så söt :')
vera med röda mössan
jag innan konserten
jag sitter och vilar mig och dricker mycket vatten en hel flaska häller lite över mig blir bra igen lite skakig vart man åh fan att jag inte drack tillräckligt och att det var så jävla mycket folk som knuffa på'n osv.
Den enda bra bilden på Iggy åh. SÅKLART VAR MAN INTE VID STAKETET NÄR HAN SPELADE THE PASSENGER VET ATT JAG TYCKER MEST OM DEN OCH LUST FOR LIFE KÄNNER MIG SOM EN TURIST.
good baj

Kommentarer
Postat av: N:)

Jag gillar "jag innan konserten"-bilden jättemycket^^ <3

Svar: Tack Needa! ^^<3
Todd

2012-08-12 @ 08:08:25
URL: http://mylittlecat.webblog.se
Postat av: N:)

Är stjärnan på fel sida eller är det bilden?

Svar: bilden :3
Todd

2012-08-12 @ 08:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0