felix filifjonk

Tjo fräs fanzz!!
Your image is loading...
ingen stjärna idag för jag orkade inte plocka upp kajalen från nescesären(stavning). lat mat fat(you know FAT AHAHAHHAHAHAHHA.)
Idag var jag på loppis här hemma.
och såvar jag ju såklart hos tandis oxå pga av tandställningen ska inte få ta bort den försen om bajs många veckor månader :'C
Jag var på Tiger ÅHÅ jävla bäst affär allting är billigt jag gillar det jag vet. och snygga härliga grejer GODIS är billigt!!!!! köpte detta:
meowwwwww <222223333333
snygg hamstermun man hade!
skolmappar den imitten är defenitivt snyggobertast.
Your image is loading...
och så köpte jag pride tejp <22223333333 
goshhhhhufhuahrighairghirgh fan i'm in love with the storeeeee!!!
 
Jag tog 2 gratis böcker oxå:
engelsk teaching grej bok för vuxna och filosofi boken.
Idag ska jag se IGGY med samanda och morsannaaaaaa. så najs awesöme!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0