Wishes

Tjo fräs fanzz

En liten Önskelista:
* Håkan Boken(sisådär hundra år efter alla andra Håkanfanzzzzz)
* Jeansjacka STOR STOR STOR
* Monki presentkort + Beyond Retro presentkort
* Polaroid kamera
* Londboard
* Sidenjacka

That's the shit

Denna dag har varit skit ÅGHHAUFHD börjar låta som en deppobert fanfanfan.
Good things:
*Jag ska vara med polarna imorrn hoppas jag!
* Jag ska byta skola yeah :) jag vill så fkn gärnaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hamna i en finfin härlig klass med hipsterzzz nä skojja men coolisha härliga människor
* jaaaaaaaaaaaa that's it nä men jag tror det blir bra på lördag

BAD SHIT:
* Jag har ont i armen pågrund av livmoderhalsinjection
* trött på min skola
* besviken på en tjej
* besviken på mig själv
* besviken på att jag har no style fast jag egentligen har det tror jag men nä åh vill klippa sönder alla kläder och dra av mitt skinn fuck off

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du göra en URGULLIG sak åt mig, hade vart AS Schysst !

Gå in här och gilla http://www.missworldsweden.se/kval2012/sandta_hfelt

Som tack får du gärna en länk på min blogg. KRAM

2012-04-17 @ 19:05:26
Postat av: todd

Jag har gillat nu :DD skulle vara schysst om jag fick veta vad din blogg hette ^^

2012-04-18 @ 16:16:41
URL: http://bloodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0