Världen går mot sitt slut

Världen, jorden håller på att dö ut!
Tillexempel det där om den där 4åriga pojken kanske blivit dödad av ett annat barn.
Att Sverige först inte lät den där 90 åriga damen stanna i Sverige och sen tillslut lät de henne stanna kvar.
Vilket bra land gör så?
Och det som hände i Norge, rasismen och högerextremisten(stavning) börjar komma tillbaka.
Jag blir så fly förbannad, känner mig som att jorden bara blir mindre och mindre för varje dålig grej som händer.
Och svälten, jag vet att många gör saker men ändå inte tillräckligt om alla skulle göra något litet varje dag så skulle det löna sig!
Jag kanske inte borde skrivit så eftersom jag själv inte gör så men det är för att jag inte riktigt har satt mig in i något kanske borde baka bullar och sälja och låta pengarna gå till länder som svälter.
//Ägaren av denna blogg till mina underbara fans:)
P.s Alla andra där ute också!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

stolt och glad att jag känner dig! Kramis :D

2011-10-20 @ 08:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0