Kom just hem från ett möte med självaste premiärministern i London

Hej!
Har haft en stressig dag, möte med självaste premiärministern, tog halv sju flyget hem och ja nu sitter man här i kontorskläder och har just ätit en utsökt middag!
Premiärministern var mycket trevlig även om han hade fullt upp, vi pratade om ekonomin i landet.
Jag är ju högste chef på Ekonomi avdelningen i London, såklart ville Premiärministern träffa mig då.
Åh det är så skönt att man har pengar jag kan verkligen köpa allt just nu!
Har precis köpt ett par sköna jeans för 1000 kr och en sån där trendig Rävmössa för 1500 kronor.
Livet är underbart och min kära har köpt mint choklad och vi myser i soffan framför min nya The Hills box!
Jag är stenrik och mina vänner är så avundsjuka!
//Kajsa

Kommentarer
Postat av: Idaa

Skulle jag göra en design till dig? :D

2011-10-10 @ 17:01:12
URL: http://idiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0