HEjsan hoppsan fallerrallerahhahaha

Tänkte HE:et som ett högt ljud hoho så knasig man kan vara men inte på tok lika knasig som Gordon i Semlan och Gordon;)
Älskar honom, vill verkligen ha en bästa vän som honom alltså killbästavän dårå tjejbästa vän har man redan(usch fy fan nu låter jag som alla tönttjejer i världen!!!!)
Snart är det Halloween och jag har en ångest på en grej som jag gjorde förra veckan typ som jag fick reda på idag men jag pratade med en lärare WOHOXP

Jag vet inte om Alva och Simone har glömt att vi skojjade om att gå Happy Halloween tillsammans? aja får väl påminna dem!
Men jag ska iaf gå med Maja det har jag bestämt för jag går nämligen flera gånger för att jag ska få en fin tjock mage och grisöron av allt gelatin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0