Damn I wish I was a Lesbian


Fick en kommentar:
Cazz om Noll koll:
Hänger allting verkligen på kläderna?
SV: Nu blev allting fel i inlägget  igen missuppfattningar som alltid, nej det är klart att det inte gör om jag skrivit allt jag ville säga skulle du fattat det men man kan inte alltid skriva sina tankar och åsikter, det är synd men så är det.
Om jag skulle skriva om mina innersta känslor skulle det här bli en känsloblogg med typ tusen negativa kommentar och två ynka positiva kommentarer.
Men när jag ser någon som sticker ut lite med kläderna tänker jag såhär: Åh äntligen någon som inte är som alla andra som vågar som kanske inte har samma åsikter och smak som alla andra!

Angående rubriken kolla in video så jävla bra älskar dig Annika Norlin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0