Jämförelser

Jag gillar att dammsuga oftast men inte att damma för det är så trist flytta på alla jävla saker och konka på dem till sängen och sen ställa tillbaka dem och ditten och datten men att dammsuga är kul.
Det är så härligt att se alla dammtusar försvinna(för det är inte kul att dammsuga när man inte ser något damm elr skit på golvet) bort, bort från verkligheten, fast egentligen ligger dem ju och spökar ett tag i dammsugarn som ligger inpressad i ett skåp.
Stackars dammsugarn men jaja man vill ju att de där sotisdammarna ska försvinna.

Föresten har jag kommit på att det är kul att skala potatis och morötter, det är så skönt och avslappnande och bara skala av skalet kanske man kan formulera sig så.

Ville bara få skriva av mig som kan vara skönt ibland,.,.,.,.,..,.,.,.,.,.,_´¨`_,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du bara visste hur välkommen du är att använda min dammsugare :-) kramis

2011-11-03 @ 11:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0