På söndag har man kaliajis

 Musikfik sörrni, och det ska bjudas på smask och mask och vatten och ner till vatten och sånt
Jag har lite skuldkänslor, för tänk om de som ser detta och inte är bjudna blir jätte lessna då är det mitt fel, förlåt hörrni jag gillar er ändå men jag bjöd de närmaste i mitt liv just nu:(
Men ryck upp er det är heög och Friday I'm in love tomorrow:DDDD
Vet ni jag fick fem fel på engelska provet för att jag glömt att sätta s på verben efter he she och it, så om jag bara satt de där förbaskade  s:en på de där faeniga 5 verben hade jag fått en guldstjärna i kanten och alla rättttttt!!!!!!!!!!!!
Aja, idag har jag gjort det roliga SO hemprovet;)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

SV: Åh, du är cool du med, tycker vi! :D

2011-05-19 @ 22:37:44
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/
Postat av: Denise...

jag blev inte bjuden :( :( :(

2011-05-22 @ 22:08:39
URL: http://marsvinsdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0