BB Pubert(haha idag på NO:n alltså;:P)

Bildbbbbbbooooooo-ooooommmmmmm-bbbbb

Douglas Foley kom för förra veckan typ(glömmer bort är ju vilse i pannkakan sörni)
, cool snubbe rolig osså:D
Han har skrivit Habib

Coolish bild jag tog just love it haha skämta men jag diggaren;)
COPYRIGHT meeeeee!!!!!

Majsish converse, jag har ju fyllt år så jag fick himmelsblåa:D

Min snygga rygga är en mygga alla är väl lite schygga(haha jag vet faktiskt inte hur det stavas:O)
Och en snygg lollipop med ett litet hopp jag har faktiskt tagit ett dopp tralalalalalala

Min krakra ohmpa o-mpa dräkt


Kasper hahaXD i söndags han bara när jag tagit bilden: "Blev jag fin nu?" hahahahahahahahah

Lillsyssling

Emma syssling

Världens snyggaste outfit jag haft typ!

m,in o annas fjäril puddingmorris, bor hemma hos mig

Kommentarer
Postat av: ness

skygga stavas det/kramis

2011-05-27 @ 11:04:36
URL: http://bloodi.blogg.se/
Postat av: Felicia

SV: Så sant, så sant :) allt är toppen med mig :D skönt med sommarlov :)

Hu är det med dig då?

2011-05-27 @ 22:45:34
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0