Våga sticka ut

I min klass vågar ingen sticka ut med sin egna stil och personlighet, antingen går man runt med såna här "vanliga" kläder eller typ vad fan heter brallorna jo just DT byxor och typ munkis, ingen vågar liksom ha sin egna stil.
När jag gick i 6års var jag bästis med Ida, våra pappor var oxå väldigt bra vänner, jag var en liten skit unge som lyssnade på Thåström.
I ettan blev jag bästis med en tjej som heter Caroline, vi var skit tajta, men problemet var att jag trodde att om jag inte gillade det hon gillade skulle hon dumpa mig så jag var osäker och vågade aldrig säga vad jag tyckte om, jag gillade Håkan Hellström och The Beatles men jag behövde ljuga om att jag gillade t.e.x Måns Zelmerlöv bara för att ingen skulle mobba mig.
Så var det i tvåan oxå.
I trean började tre tjejer som hade gått i fk klassen en tjej hette sasha och kom från argentina, en tjej hette needa och kom från thailand, en tjej hette mikaela och kom från Chile.
Sasha och Carro fick bra kontakt och jag blev avundsjuk(dumma avundsjuka) och det blev mycket bråk, sen så var jag inte med Carro och Sasha utan gjorde mitt egna rejs, jag var med Ellen och Needa och lärde känna dem.
Jag satte upp föreställningen Mamma Mia på Gluggen och fick lite nya vänner.
I fyran bytte Carro skola och Sasha undrade om hon kunde var med mig Ellen och Needa, då blev vi liksom ett litet gäng, sen kom carro tillbaka på vårterminen(tror jag det va) och hon var också med oss.
Sen i femman började Carro vara med andra t.e.x Amanda.
Då var det liksom vi fyra, jag, elle, sash och needa Mens Group Nr 48, vi var verkligen super tajta!
Vi var med en tjej som hette add men det var mest jag och sasha men det blev mkt bråk.
Sen så började ellen dra sig ut lite grann och va med denise och andra så där splittrades mens group och blev msn istället men sen så började needa vara med malva och anna och jag och sasha var med felicia, jag blev kompis med kasper(fast det var redan i höst terminen i femman) och var mer med killar, eller ja lärde känna fler folk och byggde upp min personlighet och stil, vågade liksom vara mig själv sticka ut, det kändes bekvämt och nu är jag apnöjd med den jag är!!!
Så tips tips tips VA DIG SJÄLV!!!!!!!!!!

Kramis på er;)
Jag mår bättre har bakat jätte goda kakor!!! <3

Kommentarer
Postat av: fideli

heh såg han på tunnelbanan

2011-03-24 @ 19:01:04
URL: http://lodisfasoner.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tkr inte att du ska skriva om folk jag blev lite ledsen när du skriver saker om folk det är ganska jobbigt när folk skriver saker om ens privat liv. tänk på det:)

2011-03-27 @ 10:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0