Underbara påläggsmornar

Jag älskar pålägg och frukost slut
Nej men hemma hos Majjiolou finns det gott om annorlunda freaky mumsimums mackor:D
I söndags morgon vaknade jag och maja vi åt en skita god frukost som innehöll:

- En macka med avokado och brieost
- En macka med sån där gurka i burka och brieost
- Hemmagjord jordgubbs yougurt(aningen lösare än yougurt) med nyttig mussig müsli
- Te tror jag:P

Jag vill ha en sjömans kostym 123 ja vill ha en sjömans kostym 123
http://4.bp.blogspot.com/_7n1zEoC0Vn4/R91XVdWH7gI/AAAAAAAAAdc/cq5mFaOIE5s/s200/sailorboy.JPG
Jag vill vara Håkan 123 Jag vill vara Love 123 Jag vill vara Annika 123

Vet ni jag har knåpat ihop en liten mysig önskelista:
Nehej ingen hjärna=kommer inte ihåg säger till när jag kommer ihåg OKEJ;)

Kommentarer
Postat av: Theresa

sv: visst ere irriterande när man har de där 2 felen!

jag försöker spela lite gitarr varje dag, äälskar gitarr.

du då?

Kramis :)

2011-03-16 @ 19:40:34
URL: http://littlethinker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0