ToMmY gUn

Sitter och lyssnar på lite CLash music och ska ladda in lite små bilder sörrni;P
Jag och Maya har varit på tiotretton och jag sydde på två blommsissar på min väst/kavaj, gjorde en lilla my knapp(moooooooomin<3):D
Frääääänt!!!!

Mys med chocolate latte och smööööörgås:D

Sötis<3 Älskar dig Maja, M&M 4-ever:)

Tyson, det var några som blev skit chockade av att Tyson var så stor, så de filmade honom:O får man det utan att fråga, nej men det var fränist^^

Lite suddigt, men min nya väst/kavaj som jag fixat med:O)

På min knapp står det Rock Todd hahaahahahaha

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Nu är går dagens film vinnaren uppe på bloggen,

Kom in och kika om det var du som vann, om inte?

Då kan du alltid försöka igen, för en ny tävling har börjat i samma inlägg som vinnaren står i :)

2011-03-27 @ 20:24:15
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0