Och vi red på malmö city en måndags morgon femton bilar femton rastlösa truckchafförer freaking doktorer tjugofem konstaplar i gathörnen

bubblan viskar:
jag kommer ifrån göteborg
murrre viskar:
häftigt haru träffat herr hellström
bubblan:
vem fan e de?
murrre med hög röst:
du är inte min kompis längre
bubblan skriker:
okej men vi kan säga att jag vet vem herr hellstom är
murrre:
du kan inte ens säga hans namn
murre väser och spottar och sprattlar och kattlar
bubblan:
bajs på dig och din herr djävulsström
murrre:
skit i blöjan din katjekaj
bubblan:
prutt i raketen
murrre:
bubblor ur munnen
bubblan:
far åt pipan med murran
murrre:
nu jävler dör du
PANG PANG PANG
murrre till bubblans mamma:
hon fick klåda i rumpan och eldade ner sig själv för att få bort den lille klådan sörru
bubblans mamma:
Ej yo va fen ere me dej håll käffen å kom till mama
murrre kryper till bubblans mamma och viskar:
du jag dödade henne för hon visste inte vem håkan hellström var
bubblans mamma klappar murrre på huvudet och säger:
bra du har lärt henne en läxa!
©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©
Todd Kris Morris bloodi.blogg.se
Om du kopierar denna text då får du känna på PANG PANG PANG OKEJ!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0