Lekande barn

Farmor fick hämta mig någon gång vid tio typ.
Eftersom papsen var magasjuk(FOBI med stort f).
Jag var skit kissnödig när papi spydde på toan och jag ville absolut inte kissa på toan så jag tog på mig mina skor(min fötter var nakna;P) och slängde på mig jackan och sprang upp i skogen för att kissa, fick snö i skorna och frös om tårna men det var värt det.
Jag har solat lite i soffan med solen stekandes.
Skrivit lite, bloggat och så har jag skrivit ett brev till KP om Sveriges bästa lärare detta är mitt brev:
Min lärare heter Therese vi har haft henne sen ettan.Hon är så söt och alla i klassen är verkligen nöjda med henne.Hon är jätte snäll och bara sträng när det behövs.
Och rolig!
Hon kan liksom säga något så hela klassen bryter ut i ett gapskratt.
När vi skulle få en ny mattelärare(therese hade varit våran mattelärare men vi behövde byta till någon som var mer utbildad) blev jag jätte ledsen, eftersom jag har lite svårt med matte och jag tyckte Therese var så duktig på att förklara.
Man ser att hon njuter av sitt jobb.
Hon är rättvis mot alla och om några har bråkat frågar hon om hon ska hjälpa oss att reda ut det.
Hon låter alla få säga sin sak.
Är väldigt noga med att ingen är dum mot någon.
Hon är alltid villig med idéer.
Hon vill oss väl och förstår folk.
Hon är smart och uppmuntrar oss.
Min klass är alltid lite seg.
Men hon liksom lyfter upp oss och gör oss kreativa.
Hon är verkligen en värdig vinnare.



Min bästa kepa fick av mamsi^^

Meee^^

Torra läppar bluuuu;)

Citronbakelse med lemon curd mumma!


God Baj
SKA JAG HA NÅGON DAGENS BLOGG TÄVLING???????



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0