Ett virus på skärmen

Ett virus på skärmen ger luftrör åt kycklingar.
Ett virus kan man få lite lakrits och choklad.
Ett virus på datorn mother fucker(ny hang up)
Ett virus på datorn pappa åker till Spanien på lördag morgon(ändrar i en midsommarnatts dröm) femton bilar femton rastlösa truckchafförer freaking doktorer tjugofem konstaplar i gathörnen

Jahopp någon har tagit sönder en bit av vår skärm, den är läskigt svart en bit ifrån sidan;(
Och det kommer sprida sig som ett virus typ bläää och vi som köpte dennna nya dator nyligen bajskorv bajskorv...
Idag har jag och hum hum blivit sams tror jag!
Vi jobbade ihop på HKK det var kul, vi gjorde nachotallrik^^
Sen på tekis var jag med Kasper vi spela gitarr, snacka musik, satt och kolla på David Hellman(tror jag), Florence Valentin, Per Persson, Håkan Bråkan Hellström, Journey, One Night Only m.m
Det var kuligt, det var nämligen länge sen man snacke musike mede(lägger på ett e:P) Kaspere
Och Elias och Hector ville typ se nån snubbe vid namn Frasse?! :P
Och så kolla vi in Emma watson(vi är HP fan hela högen) i One night only´s musik videoXD

God baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0