Engelska prov tillbaka förstörde min dag tralalala bajs men Sasha och några gjorde så jag blev glad igen

Ja jag fick 53/55 och jag vet vad ni kommer säga "Det var ju skit bra" men nehej jag blev lite barri och förbannad för hur man en tränar så får man två fel iaf(så vart de förra gången osså);(
Men Sasha berättade en sak och då blev jag glad för hennes skull;)
Och sen sa Nikki  och jag tror några andra i sjuelisjuan oxå hej och då blev jag glad för jag har ju berättat att (ja tycker de är super coola, snälla och jag vill bli vän med de, så det är ju kukelikul;D
Tumblr_li5dx8baap1qcea8jo1_500_large

Kommentarer
Postat av: jasmin

FIN BILD :)

2011-03-19 @ 11:15:51
URL: http://jazii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0