bilderbilderbilderbilder

Jag är fotonörd men jag suger på fotonörd(konstig mening bla bla bla)

Vi klädde elvis pelvis lite för ett tag sen haan ser ju vääääääldigt glad ut....;)

Här är nog världens gulligaste bild, elvis kan inte riktigt sitta vanligt han sitter på sitt egna kycklingsätt:



Diggar Martynas hängslen:) men precis efter jag tagit den här bilden slog hon huvudet i fönstret och började gråta



Förvånad chockad vad mer?? haha julia;D

När jag lekte lite paparazzin så skrek folk neeeeej asså gud vad onödigt, men "name", jag vill itne vara med på bloggen;( jag blir faktiskt ledsen hahaXP

Oscars röv hamnade på bild:O ;P

Brottningsmatch var kommentaren

Haha lite kråkad misslyckning;)



Sockerkaka med lemon curd i mitten mumma:D


Guess whaaaaaat Im not a robot(VAD ÄR DET PÅ BILDEN???)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0