Bajs teknikdags bilder

Tack söta Julia!!!

Julia, Feli, Samanda och Amanda har gjort snygga Eiffeltornet^^
Min favorit!

Denna oxå gjord av Needa, Klara och Caroline tror jag;D

Stone thing av vet inte;)




Triumfbågen, jag=frankrikenörd:P

Skit coola globen, ser ni sky view utanpå de funkar att dra de från sida till sida över globen;)
Men vet ni anna sa att en i den gruppen inte gjorde alls mkt, dålig  stil tycker jag av den personen!

Matterhorn;)

Kaknästornet av mig och två girls;P
Jag fattar inte att de tog med Svenska kända byggnader jag menar vi bor ju faktiskt i Sverige:O ?
Lite tråkigt men jaja det blev ju rätt ok ändå;)
Kramisar från stort fånigt fan

Kommentarer
Postat av: -Cajsa (Fotoblogg)

Kaparstavar är kul att bygga med. haha



Men det va bra de. det löser sig nog :) hoppas de!

2011-03-14 @ 19:14:49
URL: http://cajsaphoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

tjusiga saker :D

2011-03-14 @ 20:45:45
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0