Töntigt och detta stämmer inte alls den så kallade "tjejsidan" behöver inte alls stämma in på tjejer och vice versa

Men aja jag testar den ytterst ridiculous test!

/=ibland

x=ja

TJEJSIDAN

[  ] du använder läppstift/läppglans
[  ] du älskar att shoppa (ibland)
[  ] du använder eyeliner
[  ] du bär färgen rosa (inte just nu)
[ /] du går till din mamma för råd
[  ] du hatar att bära färgen svart
[  ] du gillar att hänga utanför gallerian
[ / ] du älskar att få manikyr och pedikyr Ofc!(det är FÖR FAN INTE OFC!!!!!!!!!!!! men visst det är väl rätt najs men  inte OFC)
[ /] du gillar att bära smycken, ringar och armband
[  ] kjolar är en stor del av din garderob 
[  ] shopping är en av dina favoritsaker
[ ] du gillar inte filmerna star wars
[/] du har gått på dans eller gymnastik(gick på balett när jag var 5 typ men jag slutade efter någon vecka för jag orkade inte stå still)
[  ] det tar dig ca en timma att göra dig i ordning
[  ] du har fler än 10 par skor
[  ] du bryr dig om hur du ser ut
[x] du gillar att ha klänning när du kan
[  ] du gillar att ha parfym
[  ] du använder tjej underkläder(vad menas med det?)
[x] du lekte med dockor som barn

[  ] du gillar att sminka andra för nöjes skull´

4 av 21

.

KILLSIDAN

[x]  du älskar tröjor med luva
[x]  du älskar jeans
[ ] hundar är bättre än katter
[  ] det är kul när någon gör sig illa
[ / ]  du hatar shopping (rätt mkt men jag gillar ju att shoppa sådant jag gillar typ second hand elr så)
[  ]  sorgliga filmer suger
[x] du har x-box, wii eller liknande spel
[x ] du lekte med leksaksbilar som liten
[  ] någon gång har du velat bli en brandman
[x] du har ett DS, Ps2 eller liknande
[x] du kollar på sport på TV
[ /]  våldsamma filmer är roliga

[ /] du pratar med din pappa för råd
[ /] du har massor av kepsar om hattar också räknas
[ /] du gillar att kolla på fotbollsmatcher
[ /] du tycker det är coolt med baggy byxor
[ /] du tycker det är knäppt med sovaöverparty med massa folk
[x] grön, svart, röd, blå eller silver är någon av dina favorit färger
[x] älskar att vara galen utan att bry dig vad folk tycker ,
[ /] sport är kul
[x] pratar med mat i munnen 
[x] använder boxers(ja trosor dårå:P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0