Sommarlov sköna Sommarlov brända ryggar och irriterande sand men ingenting går upp mot gamla SKÅNE!

Tjelisisis bloggen jag har sommarlov känns helt overkligt, har bränt mig på ryggen(ser ut som brändskador typ bläääkido) och idag gick jag runt som en blind man och skrek fucking jävla sand ååååååååååååååååååå men vafan asså jäkla skit fucking ssnd faaaaaan och försökte se lite grann och då såg jag en tant och en farbror som typ stirrade bajslligt på mig och jag sprang ner i vattnet som de hade kommit alger och tång i men shit it!!!!
Aja låter det bastans kul elr?
Men imorrn bär jag av till TOmelilla och TOSSELILLA YUeahy:D
Aja nu måste jag duscha och fixa lite hejdå:)

Kommentarer
Postat av: Denise :)

Yeei ääntliigen uppdatering!!! :) :) :)



Kram

2011-06-30 @ 13:13:40
URL: http://marsvinsdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0