OO_ooooooookejsish nu kär(kör) väää(vaaa) äller(eller) hur Blaadiiii(Bloodi)!

Todd, 150 år, Universum 
Favorit:
Band/artist- Åj åj åj åj åj åj åj svåårt men jag tar en(fast jag har fler som är lika favoriter) okej då men ni vet att detta inte är den enda!!!! Säkert!
Färg- Röd, senapsgul, svart, lila, brun, blått, orange ALLLLALALALALALA:D 
Blogg- www.varningfortont.blogg.se och www.enbeata.blogg.se och mina kompisars och www.rosdalen.blogg.se m.m
Vän- Egentligen är denna favoritfråga ganska dum att ha med jag menar om jag säger t.e.x Needa då blir alla andra ledsna eller HUR!! men jag älskar vänner från 0-100000000000000000000000000 år
Godis- Surt salt chocolate
Pryl- Pryl och pryl oright då min beatles plåtväskan och min konkenrygga och min atomkraftnejtack knapp och mkt mkt mer 
Köp- Toooo hard
Mat- LAX och sånt gott m.m
Affär- Inga jävla trendy butiker(även om Fru Todd kan hitta saker på H&M, Lindex, Kappahl oxå men fy fasiken vilka usla affärer) utan DADADADA!!!!! Second Hand sörni som BEYOND retro, Stockholms Stadsmission och Emmaus(elr vad de nu heter)
Dag- Friday I'm in love and Saturdays great
Intresse- Teater, sjunga, spela gitarr/piano, skriva, bada, lego, film, harry p, pyssel med Harry P m.m
224374_2363084_ll1_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0