Onödig söndag

Denna söndag var så onödig.
Kasper hade glömt säga till oss att Felicia inte kunde träffas och så hade han glömt att hon sagt det.
Jag och Sasha ville itne gå hem så vi gick lite sen blev vi dyngsura i skorna och frös så vi ringde på hos Felicia hon var hemma en liten stund så vi fick låna strumpor och ha plastpåsar på fötterna.
Sen gick vi och skällde ut Kasper:P
Efter det gick vi till Adds port och satt och hängde.
Vi satt där i några timmar sen blev vi skit hungriga och mina skor var fortfarande blöta så jag fick gå till Kasper och hämta papper sen så skulle vi gå och hitta burkar och panta så vi kunde få mat men då gick Sashas sko sönder.
Och jaa så jävla jobbig dag!
Men jag kan iaf kunna inte äta på några timmar coolt haha;P

Ångest.....Jävla ångest......

Kommentarer
Postat av: Hannah

jag har en katt har du något djur ? :)

2011-01-16 @ 20:52:46
URL: http://hannahbrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0