Mysigkväll♥

Och sen så åkte vi hem till Love, Mattias och Stella;D
Skit mysigt!
Mattias är så cool, mkt coolare än jag man känner sig så liten i gemförelse med honom hahaXP
Fast jag är ett år äldre;)
Satt ihop en liten historia med bilderna och text:)

Välkommen till Mattias rum!

Det här är Mattias han är 10 år!

En till bild på "Tia" som Syster Khadidje säkert skulle säga...

Mattias ena vägg, så cool!

Grym tavla=D

Sådär lite tomt i mappen nu slut på bilder^^
Rocknroll_125171525_large
PEACE OUTXD


Kommentarer
Postat av: Sara - Only me

sv jo de är okej<3

händer imorn ? <3

2011-01-05 @ 00:44:32
URL: http://ssasas.blogg.se/
Postat av: mattias :o

Hehe fett wanna be bild på mig



Töntiga jag!

2011-01-05 @ 12:26:26
Postat av: Ness

Neee, det var bara jag som tog dåliga foton;P

Du e allt annat än töntig Mattias, i promise!

2011-01-05 @ 17:55:11
URL: http://bloodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0