Bild

Idag var det en väldigt rolig bildlektion, vi fick göra klädesplagg av svart sopsäckar:D Me like!!!
Some pics(men vet ni vad korkat jag tog en bild på mig själv sen så raderade jag den för att ta en ny men jag glömde ta en ny bajs.com)

Cute;D

Sexigt NOT hahahXP

HahahahahhXD

Tjejkillen drar upp klänningen lite för att alla ska se:O
hahaha

Ser ut som om Vilgot ska göra något med Ljubica....HAHAHA

Oscar envisas att visa sin kärlek till sex genom att klippa till en extra k*k;)

Ellen SKA bli designer så är det, så snygg sopklänning HOT ELLE<3

Mika kör på lättklädd med sin Bh och string;P

Fränsfräs LoL;)

Våran klass tänker kanske lite weird men we are the best!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0