1. Sätt på den här låten:

2. Läs och njut av min kärlek till musik<3

Jag brukar inte gilla att gå till skolan, men idag var annorlunda.
Jag hade på mig mina fina skor och benvärmare tunna strumpbyxor och en tunika.
Snön singlade ner från himlen och ibland susade det och jag fick i ansiktet.
Några minuter efter jag gått ut genom dörren så sätter jag på lite musik på min mobil.
Jag börjar lyssna på John Lennon-Yesterday och ler fan vad jag ler!
Går fryser mini lite om mina lår får snö snö snö i ansiktet och lyssnar på en awesome låt!
Sen så kommer Jamie T och jag går runt och diggar If you got the money.
Och nära skolan så kommer Billy Bragg A new England och jag bryter ut i ett lyckosmile.
Hur kan man vara så glad av att lyssna på musik alltså?
Jag gick runt och sjöng för mig själv.
Tänk att en supermorgon blir till en dålig dag jag fattar det inte?
© Moa bloodi.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Felicia

SV: Jotack allt riktigt bra med mig :)



Vilken mysig morgon det låter som att du hade :D

2011-01-25 @ 19:57:30
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0