Va va va va va???

;)
Fan vad nyfiken man kan bli dårå;)
ไทย om Stop Go Back And Kiss Me:
คุณจะจูบผมได้ไหม
Översättning: Thai om Stop go back and kiss me:
Kysser du mig?

Sv: Va haha? Nej jag tror du missuppfatta detta;) Kan det vara Needa?

Postat av:

e kille på din header bild din pojkvän???

2011-02-03 @ 16:32:33
SV: Nej VEM är du??? Plus att det är inte bara en kille på headern, tre tjejer oxå!
;)
Postat av:

E killen på din header bild din pojkvän???

2011-02-03 @ 16:33:06
Sv: Samma IP nummer som den andra som frågade, som sagt nej Kasper är inte min pojkvän bara en vän.
Postat av: Billy Bragg

eru go i huvve elle?!

Sv: Nu har jag nog tappat huvudet Mr. Bragg;)

Vem vem vem, samma IPnummer som de andra anonyma som frågade om det var min kille, vad fan e detta???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0