LONDON 2011!!!!!

Okej jag börjar med våran resa;)
Vårat plan skulle åkt 12.15 från Skavsta flygplats torsdagen den 10 februari.
Det skulle ta 2 h och 2 min att åka till London.
Vi gick på planet och sen satt vi på planet(asså den hade inte lyft) i 4 h.
Och sen sa Kaptenen att vi måste gå tillbaka till terminalen.
Där fick vi vänta till vifick en ny flygtid klockan 23.20 obekräftad.
Många plan lämnade Skavsta(t.e.x London gatewick, stavning?).
Men inte vårat.
23.20 stod vi i kö och bara för att Dublin hade några passagerare som inte kommit behövde vi vänta tills kl var 23.45.
Och sen fick vi gå på planet.
Sen satt vi där i 3 och en halv timme och kaptenen sa såhär typ:
We are sorry but you must leave the plane.
After that it is your choice to stay or go.
Ryanair apologize for the inconvenience.
Alla var shit trötta och arga en man bara pratade i telefon och sa liksom:
Bloody snow, fucking mad m.m;P
Typ alla lade sig ner och sov.
Me too, inte speciellt skönt att sova på stolar och frysa;P
Aja sen dagen efter kl 4 fick vi åka till London;)
BILDER:

Fucking snow.

Folk som sover^-^

Min sovplats






















Kommentarer
Postat av: annsoh

sv: jag älskar twilight! & harry potter filmerna är väl bra! :D

2011-02-14 @ 21:23:21
URL: http://annsoh.blogg.sea
Postat av: 美杏花ちゃん - BiancaChan

SV: Okej ^^

Tagit det lugnt~

Glad alla hjärtans dag ^^<3



Kram<3

2011-02-14 @ 21:34:31
URL: http://biancaselin.blogg.se/
Postat av: Felicia

SV: Hmm, bästa tipset är väl nog bara att vara sig själv :) låter så löjligt simpelt men det funkar nog bäst :)



Åå blir himla avis nu! Vill också åka :D men ska väl nog göra det igen nån innan jag dör ;) en gång räcker inte till för mig.

2011-02-15 @ 19:43:28
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0