Byta klass Byta skola så känner jag

Jag känner för att byta.
Denna klass har för liten yta.
Och du bryr dig ju ändå inte.
Kanske en klass som är mer som jag eller byta klass och gå i a men nej vilka vänner ska man ha där förutom kasper och feli jag känner ju nästan ingen där och de skulle säkert inte vilja ha mig där.
Jag kan gilla min klass men jag trivs inte.
Folk kritiserar.
Och reagerar.
Nej varför är jag inte glad.
I fredags var det kul då hittade jag min favorit skog och var så glad över den skogen men sen när jag kom tillbaka till skolan hopps alla var arga och det var onödiga dagar.
Jaja jag vill byta till en klass i Eriksdalsskolan då får jag träffa Anna och mattias:)
men anna går i en klass över och mattias i en under så:(
blääääää
Ville bara få ut mig mitt
blääääää_._

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0