-Jag är synsk, skriker jag

Jag tror jag är synsk faktiskt!
I natt drömde jag en äcklig jobbig mardröm(ni vet jag har fobi för spyor).
Den handlade om att vi satt i klassrummet och åt jordnötter och Martyna är allergisk mot det så hon spydde i flera olika skålar och Therese tvingade oss att se det men då sprang jag långt bort till ljushallen som förvandlats till hogwarts och så kom några i 5a och frågade vad jag gjorde där då berättade jag vad som hade hänt och så sprang de till klassrummet jag följde med och så började folk reta mig och hålla upp skålen med Martynas spyor i Fy fan asså!!!

Och vet ni idag började Martyna må illa och spydde på toaletten wft säger jag bara:O
jag=synsk

Kommentarer
Postat av: Felicia

Shieet, freaky :s

Skulle få panik jag med om jag var du.

2011-02-08 @ 19:59:28
URL: http://rosdalen.blogg.se/
Postat av: Noa

Jag är allergisk mot jordnötter, man spyr inte ens av att äta jordnötter "/

2011-02-09 @ 21:41:52
Postat av: Felicia :)<33

Läääskiiigt ;o Varför spydde martyna?

Haha , va jag en av dom i " 5a " ;)

2011-02-12 @ 17:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0