Störande fluga

Postat av: LALALA

Din blogg blir bara mer och mer osammanhängande det känns mer som en plikt än ett nöje att läsa din blogg.... sorry

 

SV: Men du varför i helvete läser du den ändå, du har redan skrivit en kommentar om det då brydde jag mig inte men när du skriver igen då är du nog störd i heeeela huvet!

Och det är fegt att inte skriva sitt namn heller bara något jävla bull shit lalala elr tjejen(det kan ju vara vicken tjej som helst)

Om du inte gillar min blogg ber jag dig aldrig mer gå in på den om du ska vara så störande, va fan känner jag ens dig liksom?



Kommentarer
Postat av: Felicia

SV: Jaha vad kul :D

2011-08-23 @ 19:29:38
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0