Nu är påsken slut Rut

Hohohi jag har inte bloggat på hela jävla påsklovet(jo lite rollspel typ):OOO
Men det ska bli andra bullar så det så!!!!
Jag har varit i Skåneland och varit smått förskyld(typ vaknat med stor röd täpt näsa exakt varje morgon HÄRLIGT!!!!! -.-):/
Ajajajaaj fett kul men igår fick vi veta att dagen innan när vi hade haft fest så hade min lille kusse blivit smittad av vattkoppor och mina andra kussar fått löss HJÄLP HJÄLP HJÄLP:OOOO
Jag tror itne jag haft det asså vattkoppor, och älskade syrran tror att hon har halsfluss och sånt skit wtf!?
Men iaf idag är det 1 maj och en Kasperkompis fyller ju 12 Bast:O
Gått och blivit nästan tonåring har han ju!!!!!
Så:

:D
Hoppas du får en fräään födelsedag Herr almost teenager!!!!!!!

Idag hoppsan jag hoppas få träffa Majsish lilla sockerpote=* <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Det är 25 april idag :D

Det är första maj på lördag :D

2011-04-25 @ 15:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0