*KROKODILEN SOVER*

Krokodilen ligger och sover i en buske någonstans.
Kan du skicka ett kort och skriva till honom.
Han sover som en stock lalalalalalallalalalalalalalalalala

JAG HAR NU ÄTIT GODIS EXAKT VARJE DAG FREDAG, LÖRDAG, SÖNDAG & MÅNAG that´s awesome and dirty and funny and barbapapalovecandy♥
Tumblr_lj3qlxrhld1qhmwk7o1_400_large
Tumblr_litrwlhkc21qbrr2to1_400_large

NU SKA JAG TA EN STOR CHOKLAD KAKA, JAG HAR BESTÄMT ATT JAG SKA GÖRA SOM LJUBICA OCH INTE ÄTA KÖTT FRÅN DJUR PÅ EN HEL VECKA(FAST HON HAR GJORT DET I EN MÅNAD TROR JAG):D
TROR INTE JAG KOMMER KLARA DET, EFTERSOM GODIS INNEHÅLLER JU GELATIN OCH JAG KLARAR MIG ITNE UTAN GODIS!!!!!!!!!
I <333333333333333333333333333333333 CANDY CANDY CANDUY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0